håll hårt i min hand när änglarna faller, säg ingenting bara håll mig i handen.

Hejhej!♥

Hoppas att ni har haft en glad midsommar, det har jag iaf! :)
Menmen, jag tänkte bara berätta kort om dagen. Har inte så
mycket mer att skriva om så det får räcka! :)
Vaknade runt halv tio och var ganska trött! Efter jag ätit lite
frukost ringde Stina och så bestämde vi att vi skulle till stan
och kika runt lite och så... Vi gick mest runt och skratta, hahhah!
Men när jag kom hem åt jag lite mat sedan ringde jag bästavän
och fråga om vi kunde träffas. Men hon skulle städa eller något
sånt så vi bestämde att vi skulle träffas i Furuvik imorgon istället!
AWESOME! ;* Men efter det gick jag ut och solade i två timmar
eller nått sånt, men inte så brun ändå tycker jag! ^^
Men sedan gick jag in och gjorde ordning pasta sallad tills imorgon
och så. Men aaah, det var väl min dag. Kommer kanske bilder imorgon,
beror på om jag hinner och orkar :)




















Ända bilden jag hittade på Lovisa :)
Kommer från google,♥


Pussshej!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0