NI MÅSTE LÄSA TEXTEN LÄNGST NER MED STORA BOKSTÄVER♥

Hejsan!♥

Tänkte slänga upp ett morgoninlägg för alla som sitter vid datorn nu ^^
Jag vaknade för inte så länge sedan, vi är i Linköping på ett "vandrarhem"
fast som ändå är som ett hotell. Jag är här ensam nu, pappa åkte iväg till
sin "skola" och mamma åkte oxå iväg för att köpa lite frukost, tror jag iaf...
Men jag har inte så mycket att skriva om, missade stolt och nykter igår, men¨
inget jag bryr mig om. Jag hade en underbar kväll med familjen ändå, vi gick
ut och käkade på en "grekisk resturang" troe jag. Jag åt kycklingfilè med ris,
super gott faktiskt! Men jaa, mammi och jag tar väl en runda på stan senare,
det finns grymt mycket affärer här i Linköping, helt otroligt faktiskt! Ett plus för
mig är att de har klädbutiken Monki här, det har de inte i Gävle vilket jag tycker
är lite tråkigt -.-' Men sen runt sju tiden ska mamma på jobb, jag följer med men
vet inte riktigt vad jag ska göra? ^^ Men jag får hitta på något roligt iaf, vi får väl
se... Men nu måste jag sluta, ska vänta in mammi, så jag ska lyssna på lite musik
nu. Men vi hörs senare idag, glöm inte att lästa texten länkst ner som kommer NU


LÄS DETTA!!!:
När jag kollar på alla sidvisningar och "unika besökare" brukar det vara ganska
många som har kollat eller läst min blogg. Men ALLA ni som läser, SNÄLLA, snälla
komentera lite mer eller MYCKET mer så jag vet vad ni tycker och vilka ni är, ni som
läser!!! Det skulle betyda såååå mycket för mig! TACK IAF! ♥



tryck på bilden för att se
den större, ska jag ha den
här som header tycker ni?


Kommentarer
emelie

tjobre heting. <3

jag tycker den headern du har nu är snyggare..

men gör som du vill ;*

saknar dej, PUSS!

2011-06-10 @ 15:34:56
URL: http://emeliewestergard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0