You give me a reason I can't ignore and make me wanna live forever

hello.

jag är ledsen för jag inte bloggat på ett tag, men jag har inte
haft tid med bloggning i veckan. Men som sagt, jag ska lägga
upp lite bilder på bloggen någon gånh, :) Hihhi! Men idag var hela
familjen ute och gick i nån timme, ganska skönt ändå! När jag kom
hem kollade jag på film och drog i mig en kopp te ;) Yummyyummy!
Aaah, och nu sitter jag bara här och lyssnar på musik, ska slänga upp
dagens låt oxå! Men bilder på vad jag ritade i veckan och så kommer,
jag kan säga att jag ritade av Justin Bieber, Robert Pattinson och sötisen
Zac Efron! :) Så det får ni se imorgon eller nästa dag...
Och nu kan jag avslöja, om 6dagar åker jag och familjen till Paris
i en vecka, vi ska bla. kolla in Disney Land. Kuul!♥
pusshej!
Min nya header (?) Ska självklart fixa upp den! ;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0