jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

Hello.

Hoppas ni mår bra, just nu sitter jag och myser i soffan och dricker te :)
Mumssss! Jag bloggade inte igår, ledsen för det men jag hade inte tid...
Jag kommer inte ihåg vad jag gjorde, men något gjorde så jag inte kunde
eller orkade blogga! Hihhiih! Men idag har jag och familjen åkt in och handlat
lite mat, jag valde att följe med. Jag hade ju ändå inget annat att göra :)
Men när vi kom hem gick jag upp på rummet och ritade Taylor Launter eller hur
man nu skriver hans namn :) Bilderna kommer när jag orkar ladda upp de på datorn.
Men vi åker ju sedan så bilderna kommer innan det! ♥

Men nu ska jag lyssna klart på what are words med Chris Medina, som jag oxå väljer
till dagens låt! Helt otroligt fin text och han har en grym röst!!! Jag satt och lyssnade på
den och om man verkligen lyssnar på texten så är den grymt fiin! :*

KOLLA VIDEON! SÅ FINT!

Men nu ska jag som sagt slänga upp låten, vi hörs imorron!
pusshej!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0