du är som en stjärna, lyser upp men långt bort

Hello.

Jag är hemma från underbara Paris nu, en helt underbar resa har det
varit!♥ Vi har bla. varit på Disneyland, ett underbart ställe för hela familjen!
Jaa, jag har tusen bilder från resan jag ska lägga upp, men de kommer om
några dagar... Men jag shoppade en massa kläder (fick mest av mamma)
TUSEN TACK BÄSTA UNDERBARASTE MAMMA! Bilder på de kommer oxå
med de andra ;)
Men mer om paris och resan kommer bli ett jätte långt inlägg, tänkte
skriva om varje dag på bloggen då, vad tycker ni om det? Fråga gärna
frågor om Paris eller vad som helst! Svarar på de så snart jag ser de :*

pussshej!
jaa, jag e osminkad men här sitter jag med en av de underbaraste hundarna
i världen. Rottisen Teckla och jag ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0