Don't stop the party!

Hellohello!♥

Jag är ledsen att jag inte bloggat på länge, har inte haft
lust och tid. Men jag har precis ätit lite. Kom hem runt
halv sju, jag och käraste Lovisa var på fjärran, jag hade
en sån där biljett så man kunde gå 2 för 1 :) Så vi hade
asmysiigt! Men vi badade då, ofc. Hihi! Men vi blev lite
hungriga så vi köpte en baugette (stavning) från SubWay
eller vad det nu heter. Men justja, på badhuset var det några
killar som följde efter oss? Heh, vi gick och så följde de typ efter.
Sedan började en typ prata med oss, jag och Lovisa höll på att
dö av skratt! Sedan kom alla fram, ena killen sa att en var 98:a
och den andra killen 99:a ;P Hihi, ah sedan gick vi och skulle duscha
så gjorde de lika dant ^^ Men aja, lite roligt. Sedan vinkade de och
var borta. Jaja, men nu har jag inget mer att skriva om, kanske
ska träffa Lovisa imorron oxå. Vi får se, ha det BÄST så hörs vi!
Pusshej!♥






hih, väldigt fin jag är! Men jag står mitt i Paris. (Solen bländade
mig, hahha)




gatan vi bodde på. Vårat hptel hette Paxton- spa hotel. Super
härligt ställe!♥




bild jag knäppte på "eilfintornet" hahha, superfint stavnings-
fel :D Men jag vet inte hur det stavas alltså -.-'



Ja, jag skulle kunna pubblicera tusen bilder till, men orkar inte.
Jag har jätte många bilder från Disneyland, men de kommer när
de kommer! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0