do it like I do

Hello.♥

Tänkte bara berätta att jag åker iväg till Söderhamn om en
liten stund. Jag ska hälsa på farmor och farfar, mysigt!♥
Men nu på morgonen så knackade det på dörren, då var det
lill-seppan (September) som undrade om vi kunde "leka", som
hon säger :) Så hon kom hit ett tag, sedan blev hon trött så hon
lag sog i min säng och ville att jag skulle läsa för henne. Det blev
askungen ^^  Hihi, söött! Men mitt i boken kom hennes mamma,
de skulle fram och tillbaks till Furuvik så då gick jag ner och spelade
lite wii. Jag blir fett sur när jag förlorar på bowlingen -.-' Menmen,
jag fick in en strike oxå! :) Men något mer har jag inte att säga, dagens
kläder är en enkel tröja (vit och blå randig) och ett par jeans shorts.
Ha en underbar dag så hör jag av mig när jag är hemma.
Pusshej!♥




Kommentarer
puffiie

åh vilken fin bild! :>

2011-07-24 @ 10:45:06
URL: http://puffiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0