dance, dance, dance, dance to the radio

Nemen tjeena!♥

Jag vill börja med att berätta att jag just nu sitter i bilen hem
från farmor och farfar och skriver. Som jag skrev tidigare åkte
jag och pappa och hälsade på de idag, de håller på att flyttar till
lägenhet, så pappa hjälpte till och ta lite kort på möbler som ska
säljas osv. Men jag satt mest och pratade med farmor om allt möjligt
:) Jag har saknat de väldigt mycket och det var kul och se att de var
pigga o glada!♥ Men jag satt inte bara och prata, jag satt och skrev lite
och så oxå. Om ni inte visste det så älskar jag att skriva och bara sitta
och klottra på papper Hahah! Men nu är vi på väg hem och jag sitter i
bak och ser att vädret suger. Regnar lite smått och jag tycker det är lite
små kyligt? Men regn är bra det oxå, iaf för växkterna. Hihi :) Men aja,
nu när jag kommer hem ska jag bara slänga mig ner i sängen och lyssna
på musik. Myyysssss!

Ha en underbar kväll och njut varje minut!
Pusshej!♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0