we are stand together

Idag har jag och familjen varit i Valbo nästan hela dagen, vi kom hem
för kanske 1 timme sedan. Vi åkte dit för att kolla in rean som är överallt
nu, EFTER jul... Så jag hade 1500:- på Siba i presentkort, köpte ett minneskort
på 16G till kameran!♥ Sedan när vi var klar med det och lite till gick vi till köpis
och kolla lite. Jag har presentkort på hela valbo, som jag fick av Gabbi men jag
hittadeinget speciellt. Så det får bli en annan gång! Men sedan åkte vi vidare till
mammas jobb och fixade lite julklappar till farmor och farfar som kommer imorgon
och ska äta hos oss.♥ Men ah, det är väl det jag har gjort idag....?
I morse var jag ut ett tag m Boy oxå, han börjar till å med tappa sin vinterpäls för
det är så varmt ute nu. Jaa, här i Skutskär var det 8grader ute, och det var imorse!
Så sjukt konstigt att det inte är nån snö i december, jannuari!! Fast inte fördet spelar
någon roll för mig men vissa andra kanske?!
Men det var väl allt om dagen, imorgon som sagt kommer farmor och farfar och hälsar
på. Sedan i veckan ska Stina och jag kanske träffas, vet inte riktigt?♥

Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0