santa claus is coming to town♥

Tjenaa!♥

Hoppas ni mår bra! Åååh jag kan inte fatta att det är julafton imorgon
snön, ah det är inte alls mycket! Här i Skkutskär, där jag bor är det gräs
kvar på marken, vilket jag tror det är i hela Gävle. Men idag har jag varit
i stan helaa dagen faktiskt, köpte julklapp till Stina som oxå fyller år idag!
Grattis till dig vännen!♥ Jag hittade oxå till mamma, puuh! Var ute i sista
sekunden... Men vi åkte in mot stan när klockan var 12 kanske, kommer inte
ihåg precis men ja, när vi var hemma igen var klockan halv 7! Haha, så mina
fötter är lite ömma då! Men när vi kom hem fixade vi julmat till imorgon när
mormor åh morfar kommer! Men nu ska jag faaktiskt dra mig mot sängen, är
såå slut efter dagen!
Ha en skön dag, imorgon är det bara att njuuta hörrni!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0