pretty g♥♥d

Holah!♥

Jag har som ni kanske märkt inte bloggat på ett tag...
Idag när jag vaknade så kom jag ihåg att det INTE är någon skola...
LOOOV! Gudh så skönt alltså!♥ Vi fick våra betyg och så hade vi "julklapps-byte"
och så :) men jaa, betygen blev jag nöjd med också! Vi börjar igen, 10 januari så
det är ju ett tag till dess. Men iaf, om bara 3 dagar är det julafton, så jag hade tänkt
att åka till stan med familjen idag och kolla på julklappar... Någon mer än mig som alltid
är i sista minuten med att köpa någonting till familj och vänner!? :) Haha, men jag har börjat
iaf... Pappas är fixad, men mamma är kvar. Men jaa, hon vet inte vad hon vill ha så jag får
väl hitta på något kul! Jag hade tänkt att göra en sak till de båda oxå, men det kommer jag
inte gå ut med på bloggen.
Men som ni ser är min header inte fixad och hela bakrunden är absolut inte heller fixad! -.-'
men jag orkar inte hålla på med sånt nu, det får blir lite senare... Men jaa, jag ska försköka
blogga lite mer oxå, nu har vi iaf lov!♥
Ha en bra dag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0