ängeln i rummet

Hoppas ni alla mår bra, glad fortsättning oxå!
Idag gick jag upp runt tio, gick upp och åt frukost sedan gick jag
ut för att fotografera med min kamera jag fick i klapph! Jag fick
en Canon EOS 1100D och jag älskar den! Åh, tusen tack mami och
papi! Jag fick den som både julklapp och som "gammal" födelsedags
present. Men efter drygt 20 min var jag tvungen att dra mig hem eftersom
mina händer domna bort! Det är ingen snö, men tusan va kallt det är ute!
Aja, tänkte berätta vad jag fick.

* System kamera
* Kläder
* Makeup + makeup nessesär (stavning) och foundation borste+
ny borste till mineralpuder och så...
(foundation, solpuder, "rosh" (haha stavning) leppglans och glitter
ögonskugga)

*2parfymer + tillhörande bodywash & kräm
* 1450:-
* Bok-vampaire academy-5 boken
* 20% på kappAhl :)
*Smycken
* Gitarr ställ- står på golvet som man ställer gitarren på !
*Jag fick oxå super fina kort av er, mamma åh pappa. Jag älskar er!

Vad fick ni?!♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0