Would you know my name, if I saw you in heaven?♥

Hello.♥

Just nu sitter jag i sängen och håller på att sommnar! Sitter och lyssnar på Eric Claptons
älskade låt, tears in heaven, så sjukt bra!♥ Men iaf, idag har jag haft fullt upp, inget special
men gick upp tidigt och så tog jag och familjen en prommis i spåret. Vi gick 6:an men den är
lite kortare en vad det står :) Men när jag kom hem åt jag sedan efter ett tag knackade Seppan
på dörren m hennes "lilla kompis" och aah, mer har jag inte att skriva. Om sanningen ska
fram suger jag på att lägga upp bilder värkligen! Ledsen för det men jag har inte tagit
nya och så orkar jag inte ladda upp eft min laddning tar evigheter innan bilden kommer
-.-' Men SKA bli bättre på det, promise!♥

Det var väl allt för mig!
Ha en fin kväll!♥















hothothot hottiest boys ever!!♥




Kommentarer
puffiie

sv; hihi!

ja allt är toppen, hur är det själv? :D

kram

2011-08-10 @ 19:45:00
URL: http://puffiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0