svarar på era frågor!

  Jeanette om fråga på!!!!:
Hur många besökare har du ungefär per dag/månad?

sv; Inget jag kan svara på typ precis, olika per dag! :)
Ibland har jag bara tre kanske och nästa dag 20 eller mer ;)
Men ah, olika per gång liksom. Hoppas svaret inte var så dåligt,
haha! :)♥

   
Anonym om fråga på!!!!:
Nu i sommar är det gott med glass.
Vilken favorit glass är din? :)
Ha det bra!
sv; Haha, ja det är ju gott! Jag gillar glass på sommaren
framförallt nu när det är så varmt! :) Min favvo är nog
vanlig vaniljglass m jordgubbar. Gillar oxå isglassen "twister"
tror jag den heter! Tack för frågan :)
23 Augusti, 16:51

KommentarTid 
puffiie ([email protected]) om frågestund!!:
vad är det bästa o sämsta med att blogga? :)
IP: 213.66.86.52

sv; Jaa, bästa är ju att få dela med sig en del av mitt liv till er läsare.
Finns inget som e dåligt men det som e lite trisst är ju dåligt m kommentarer.
Det kan vara ett minus! ;) Men så är det när man bloggar!♥



Penny om jag ryser när jag hör ditt namn, det bara e så.:
Fin blogg! :) Allt bra? :)
IP: 82.199.175.122

sv; Tack så mkt! Ah allt e bra m mig, hur mår du sj!? :)


Fortsätt kommentera, sista dagen är på onsdag kväll. Eft som jag inte vet vilka som
kommenterar när och så svarar jag på alla kommentarer på onsdag kväll elr på torsdag!

Pusspåer!


Kommentarer
Anonym

Nu är dagens blogg avslutad och vinnarna är uppe på bloggen. Vann du inte? Anmäl dig gärna till den nya omgången :)



http://idas.myshowroom.se/dagens-blogg-12/#comment

2011-08-24 @ 19:09:12
Anonym

Nu är dagens blogg avslutad och vinnarna är uppe på bloggen. Vann du inte? Anmäl dig gärna till den nya omgången :)



http://idas.myshowroom.se/dagens-blogg-13/#comment

2011-08-25 @ 19:43:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0