so put your hearts in the air...

för Eric Saade är ju i Furuvik!
Tänkte bara berätta om gårdagen när jag och familjen
åkte till Furuvik och kollade in snyggingen! :) Eftersom
vi har säsongskort går vi in gratis på alla konserter och
jag ville ju gärna gå på Eric liksom!♥ Men iaf, kommer
några bilder här, puss!

btw; jag stod typ 5m från sceen och lite längre bort
eft han typ dansaderunt och så! :)
asså det kändes som det var flera tusen människor fär, det här är bara
tjejerna i fram av sen liksom! ^^
pappa tog lite längre ifrån sceen! (♥)


Kommentarer
Penny

Sv: Njae , har lite ont i munnen för jag drog ut tänder idag .. :(

Sj?

2011-09-26 @ 17:22:17
URL: http://peennyy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0