give me everything tonight!♥

Nemen tjena! ♥

Hoppas allt är bra med er, själv är jag super pigg! Haha, men jag brukar
va lite små trött vid den här tiden annars, men inte nu. Men aja, idag var
jag och mamma i stan, vi kollade efter hylor till rummen i huset men hittade
inget. Men sedan tittade vi runt på olika ställen och så. Sedan åkte vi och köpte
kinamat tills pappa skulle komma hem, han har vart i Linköping och kom typ
precis hem!Men iaf, Jonathan är påå hockey läger i en vecka satt nu har jag
ingen att ringa på kvällen ;( Men så är det, hihi! Men just nu sitter jag och lyssnar
på världensbästa låt enligt mig, save the world tonigt m Swedish house mafia
! Gilla enligt mig!♥
Men tänkte åka till furuvik idag och kolla på Ulrik Munther men
vädret var bajs så struntade i det. Lite trisst men det skulle inte vart så roligt och stå
där i regnet! Men något mer har jag inte att skriva satt jag hälsar bara er en mysiiiig
kväll!

Pussshej!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0