what do you want for me, heeeey ^^'

Tjeena blöggen!

Jag och Emelie har pratat lite om vad vi ska ha på oss på
ladies and gentlemen, jag har ingen aning om när det är osv.
Men vi håller typ på att prata om klänningar, hihh! ^^
Men det ska bli jätte roligt när det är, jag var ju inte med förra
året eftersom jag inte gick här då, så det ska bli så roligt när det är! :3

Jag har inte fixat min blogg ännu, men när jag lärt mig att göra header, så hittar
jag väl på nått kul -.-'
Har inte så mkt mer att skriva om nu, tänkte bara lägga upp ett snabbt inlägg om
hur sötww Emelie Westergård är, hon hittade inte vart man går in så man får ett hjärta, hihhhih (♥)!



jag vet inte om jag ska ha kvar min söta kanin, mammas kompis kanske
kommer ta honnom, men jag vet inte om jag vill....

Men vi får se om jag vill och orkar, så det beror väl på...

hörs!

pusspussss!♥



Kommentarer
Jimelida

You will be hearing from me soon. Thanks

Svar: ?
emeliaaspjuth.blogg.se

2011-10-13 @ 11:39:36
URL: http://jimelida.blog366.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0