Linköping.

Nu sitter lilla jag hemma hos mammas "vän" mamma ska ha en hudvårds klass, jag sitter i soffan medans och spelar lite :)
Jag har som ni märkt inte bloggat på 100 år, men det är därför att jag och mamma åkte upp hit till Linköping och så. Men vi åkte inte upp hit i nästan 4 timmar bara för att mamma skulle ha en hudvårds klass, utan pappa har börjat utbildat sig som massör nu, så hans utbildning eller skola är här uppe i Linköping så jag och mamma åkte för det första upp för att hälsa på pappi. ♥

Men pappa har ju utbildning tills på kvällen så jag och mamma gick lite på stan och så. Jag shoppade hur mycket kläder som helst, trodde inte att det fanns så mycket här, men se vad man har fel :)

Ja, jag har inte laggt upp några bilder, men jag vet inte om det kommer några heller? Det beror på om min kamera har nått bateri kvar -.-'


Men allt jag shoppade, som jag ville ha betalade mamma, jag har alla mina pengar kvar (förutom 20:- jag köpte hello kitty saker :) så jag tänkte bara tacka dej mamma och jag ville faktiskt köpa sakerna själv, men du sa nejnej x) så tusen tack mimmi!


Men nu har jag inte så mycket mer att skriva om, nu vet ni oxå varför jag inte har uppdaterat något sista veckan...

Vi hörssss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0