Boy's don't cry, ♥

Yo!

Hoppas allt är bra med er, själv mår jag toppen ;)

Emelie är tillbaks till skolan, bra enligt mig! Jag har inget speciellt att skriva om men jag ville bara lägga upp ett snabbt inlägg,♥

Men mamma har möte idag, jag vet inte om jag och pappa ska dit och hjälpa till..?
Men om inte, ska jag hem och plugga till matte provet vi har imorgon. Så jag vet inte om det kommer så myckert uppdatering idag, inte för att det rukar bli så mkt men vi får se ;*

Jag har som ni ser inte fixat min bakrund eller header, jag orkar inte plus att jag inte vet hur man gör?

Men vi hörs, puss!


Kommentarer
emelie westergård ;)

jag kan hjälpa dej med header och bakrund om du vill? :)

2011-04-27 @ 07:07:01
URL: http://emeliewestergard.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0